Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо:

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Щоб оформити повернення, потрібно зробити 3 кроки:

  1. Зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом (e-mail, телефони дивіться в розділі Контакти ) і повідомити про повернення або обмін.

  2. Упакувати товар, що повертається і вкласти в упаковку товарну накладну, пломби, ярлики та етикетки, які відносяться до товару.

  3. Повернути його будь-яким зручним для вас способом.

     

Ми пропонуємо 2 способи повернення:

  1. БЕЗКОШТОВНО в нашому офісі за адресою:
    м. Київ, вул. Юрія Литвинського 45в, оф. 3, (2 поверх)

    Важливо! Попереджайте про Ваш візит заздалегідь!

  2. Через будь-яке відділення «Нова пошта»
    Реквізити для відправки можна уточнити у наших менеджерів.

    Важливо! Зворотню посилку оплачуєте Ви за тарифами «Нова пошта». Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена з «післяплатою» або з «пересиланням за рахунок одержувача».

Ми обміняємо або повернемо повну вартість, як тільки отримаємо товар і переконаємося в його збереженні.

 

Терміни та порядок повернення товарів належної та неналежної якості

  1. Після надходження вашого повернення на наш склад, ми перевіряємо його до 2-х робочих днів на предмет відповідності всім зазначеними вижче правилам.

  2. Після того, як ми приймемо і перевіримо повернення, грошові кошти автоматично будуть зараховані протягом 3 робочих днів на Вашу банківську карту (в разі відправки товару службою "Нова пошта") або відразу ж готівкою в нашому офісі.

    Ви отримаєте смс-повідомлення про повернення грошей.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

  1. Після 14-ти днів з моменту його отримання;

  2. При неповній комплектації повернення:
    відсутності упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток, поясу та ін.

  3. Якщо ці товари були у використанні.

  4. Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р

 

Важливо! У разі, якщо у вас виникли будь-які питання, пов'язані з оформленням повернення - зв'язуйтеся з нами, і ми зробимо все можливе, щоб надати вам всю необхідну інформацію та допомогу.